10.2 C
Slatina
joi,25 aprilie,2024

Ultimele Articole

Examen altfel la USAMV Slatina

- Advertisement -

Pe langa colegii lor de la facultate din alti ani, studentii au dat examen in fata profesorului universitar doctor Toma Adrian Dinu, decanul Facultatii de Management in Agricultura Bucuresti, lectorului universitar doctor Victor Tita, directorul USAMV Slatina, cadrelor didactice din cadrul facultatii slatinene si a elevilor veniti de la Colegiul Economic Petre S. Aurelian si Colegiul National Vocational Nicolae Titulescu Slatina.
Examenul altfel de la USAMV Slatina a devenit deja o traditie, acesta fiind organizat de cativa ani. stiti ca in fiecare an, in aceasta perioada, studentii nostri din anul III sustin un examen la materia Marketing si Agromarketing. Este un examen <>, pentru ca el se prezinta ca o lectie deschisa, opt grupe de studenti prezentand de data aceasta diverse produse agroalimentare, pe criterii de marketing, respectand o grila a agromarketingului si marketingului. Prin acest demers noi incercam sa ii invatam sa se prezinte in fata unui public format din profesori, elevi de la Colegiul Economic, Colegiul <> si studenti din alti ani care incerca sa se obisnuiasca cu ideea ca si ei trebuie sa sustina un astfel de examen in anul III, a declarat profesorul Victor Tita.
Directorul Facultatii de Management in Agricultura Slatina a adaugat ca acest examen are loc si pentru dezvoltarea inteligentei emotionale si datorita organizarii sale produsele locale pot fi promovate pe pietele romanesti, si nu numai. Este un examen care incearca sa le dezvolte si inteligenta emotionala. Noi ne reprosam in educatie faptul ca nu ii invatam suficent de bine sa se reprezinte public pe elevii si studentii nostri si iata ca, prin demersuri de acest gen, facem si acest lucru. Mai mult decat atat promovam produse locale, unele dintre ele chiar exista, altele sunt inventate de ei, insa, din cate am observat eu, ele ar functiona foarte bine nu numai pe piata romaneasca, ce bine ar fi daca am gasi si o piata in exterior, dar si prin vanzarea online, a afirmat Tita. Profesorul indrumator Daniel Nijloveanu a precizat ca studentii sai au acordat o atentie deosebita practicii si lucrului in echipa: Pentru ca facultatea noastra acorda atentie practicii si lucrului in echipa, este important sa observam munca si creativitatea studentilor de a promova produse romanesti respectand criteriile discutate in cadrul cursurilor si seminariilor.
Cuvinte de lauda despre examenul altfel de la USAMV Slatina au venit si din partea profesorului universitar Toma Dinu. Suntem organizati astazi (n.red. – luni) sa facem un pic <>, <>. Studentii de la Marketing i-au parte la un eveniment desfasurat atat la Slatina, cat si la Bucuresti, si anume prezentarea proiectelor de marketing prin care incearca sa promoveze un produs local, sa-l aduca la cunostinta consumatorilor si sa-l lanseze. Ceea ce este expus aici este rodul activitatii profesorului de marketing, domnul Nijloveanu, alaturi de studentii sai, iar ideile sunt exclusiv ale lor. Studentii sunt cei care au conceput si au facut toate aceste materiale de promovare, iar eu sper ca prin acest demers studentii sa constientizeze importanta produselor locale, importanta consumului local si sa constientizeze ca atunci cand consumam din ceea ce producem practic ne salvam propriul loc de munca, a afirmat decanul Facultatii de Management in Agricultura Bucuresti.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți